Borta bra men hemma bäst!

Hemma från ett par riktiga slappedagar på Österlen, sådana kan också behövas lite då och då. Kom ner till hotellet vid 13 tiden igår. Vi började med att gå ner till spa avdelningen och relaxa lite. Riktigt ljuvligt att bada jaccutsi(stavning?) och basta. Efter det tog vi bilen till äpplets hus för att köpa lite drycker och annat gott. På kvällen serverades det sedan 3 rätters middag. Tror aldrig jag har ätit ngt sånt flott. Man fattade inte riktigt vad det var man beställde in för menyerna stod på allt annat än svenska. Men det var gott iallafall, eller ja nästan allt. Jag och Ella fick något till förrät som lät ganska gott, typ svamp risotto med ngt annat som vi inte fattade vad det var. In på tallrikarna fick vi sedan nǻn liten klump som smakade blä! Ella frågade var det var och servtitrisen svarade:
- Anklever!
Jag som redan hade ätit upp min kände hur det började vrida sig i magen, ush! Men som sagt allt annat var gott, till efterätt fick jag en helt underbar choklad mousse med kanderat päron, mums!
Idag kom vi hem vid lunchtid, varit en riktigt chill bortahelg men hemma är alltid hemma:)







Kommentarer
Postat av: K A J S A

Där brukar ju vi åka och köpa massa av juice och kräm varje sommar, as nära min sommarstuga! :D

2011-03-21 @ 22:22:11
URL: http://kajssaf.blogg.se/
Postat av: Hanna

har du slutat med bloggen ?

2011-03-26 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0