Snart, snart, snart!

Ja det är verkligen inte långt kvar! Och då menar jag såklar sommarlovet,  Knappt 2 dagar!!! Jag kan iallafalla inte riktigt fatta detxD



De första 10 dagarna av sommarlovet ska jag som jag kanske redan sagt ut och pilgrimsvandra. Vi börjar redan på avslutningsdagen... Äsh tror ändå det kommer bli väldigt kul, även om det kommer bli jobbigt att gå de där milen varje dag så har man iallafall bra sällskap, Rebecka & Nellie!
  Har börjat packa lite smått idag, det gäller att packa så lite som möjligt, helst under 10 kg för att ens rygg inte ska brytas på mitten:P Imorgon ska jag iväg och handla det sista nödvändiga och sedan på tisdag bär det av:D




Kommentarer
Postat av: BKN

Hoppas att du har en bra rygga.

Kan ju alltid packa och provvandra lite...

2011-06-13 @ 16:06:20
Postat av: K A J S A

SV: Tar typ massor av bilder efter varandra, sen fixar man resten i photoshop. :)<33

2011-06-14 @ 07:47:25
URL: http://avkajsa.blogg.se/
Postat av: K A J S A

SV: Tack! Har ni internet där ni är? :O <3

2011-06-15 @ 23:23:40
URL: http://avkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0