Shopping & mycket mer!

Har hunnit med att göra en massa saker idag, jag tar det från början. Började med konfa imorse/förmiddags vi repeterade vår redovisning några gånger. Därefter åkte jag med Ella och mamma till Lund för att handla presenter till konfan. Eftersom jag ABSOLUT inte vet vad jag kommer få och inte kommer få reda på det förän söndag så kan jag inte berätta riktigt än. Däremot köpte jag lite kläder och de kan jag berätta om. Var på Vero Moda och köpte ett par shorts med hög midja, för ett halvår sedan skulle jag ALDRIG köpt ett par sådana men nu tycker jag faktiskt de är ganska snygga! Köpte även ett linne som är snyggt till och en tunn sommarklänning:)
  Efter denna tur så bar det direkt vidare mot Lomma och brukshundsklubben för lite agilityträning. Vi var tre stycken och körde en liten kombination. Alla hundarna var riktigt slöa på grund av värmen men tyckte ändå det gick relativt bra.
  Dagen avslutades med ett dopp i det blå nere en bit utanför Lomma Beach där även Saga fick bada!:D


Kommentarer
Postat av: BKN

Snyggt !

2011-07-01 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0