La semana!

Känner att jag varit riktigt dålig på att uppdatera, en hel vecka har det nästan gått... Jag SKA bättra mig! Nu ska ni få en liten sammanfattning på vad som hänt:)





Måndag - Tisdag

Spenderades i Sommarstugan, mysigt som alltid! Blev en kort visit för att hälsa på den minsta kusinen som bor i Stockholm. Vi hade tur med vädret och det blev en hel del badning:) Eftersom stugan ligger ganska nära Båstad så åkte vi dit en liten stund till "Tennisveckorna". Tittade inte så mycket på tennisen utan gick mest och strosade i de fina små butikerna.
   Tisdagkväll körde vi hemåt igen, jag skulle träffa laget. Det blev pizza hemma hos Hannah, efter så kort varsel så var det otroligt att så pass många kunde. Hade en jättetrevlig kväll, lite kul att träffa alla utanför basketplanen:)

Onsdag

Var på Falsterbo Horseshow hela denna dag med Nellie och våra familjer. Kollade en del på tävlingarna med mestadels gick vi runt bland stånden. Hittade lite grejer till Saga och ett par solglasögon till mig. Lite tradition att åka dit och det är faktiskt riktigt kul även fast jag inte rider längre.



Torsdag - Fredag - Lördag

Under dessa tre dagar har jag i princip varit med Rebecka och Klara hela tiden, ja inte riktigt men nästan. Har gjort allt möjligt, badat, spelat spel, datanördat, fotat med Rebeckas nya kamera, snackat & sovit över. Har haft riktigt roligt, tack girls!
  Har även hunnit med att träna ett pass basket och lite annat:)

Nu är jag hemma och passar mina små kusiner och syskon, det är FF så man kan säga att jag ör barnvakt:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0