Fullspäckad lördag(=

Började dagen med en timmes bilfärd upp till tävlingen i Hässleholm. Agilitybanan låg på ett ganska otrevligt ställe med jättenära till en stor väg:S Började med att köra hoppklassen, Saga tog fel hinder så vi diskade oss... Agilityklassen gick lite bättre, fick 5 otursfel men är jättenöjd med loppet iallafall. Kom på 11 plats av 62:) Min tävlingsdag var slut vid ettiden. På hemvägen körde vi in om sommarstugan. Jag ska i sommar plocka potatis så jag passade på att presentera mig för bonden som jag ska jobba för.
  Hemma igen vid 18.30, gick hem till Klara då och tillbringade kvällen där med allihopa. Grillade, snackade, såg film och hade det bäst!:D
   Nu ska jag gå och lägga mig så godnatt på er♥'





Våra små fossingar<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha juste, bilden blev ju bra!

2010-05-23 @ 21:03:15
URL: http://fridqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0